mandag den 11. juni 2012

BIRTHDAY PRESENTS!


Jeg fejrede jo som sagt min fødselsdag i lørdags. Og når man holder fødselsdag, plejer man som regel (hvis man har været artig) at få nogle gaver! Det er gaver fra min kæreste, min kærestes forældre, min onkel, tante og kusine, og fra min mormor og morfar. Mine forældre siger de vil vente med at give mig gaver, og jeg holder noget senere for resten af mine familie. Her er hvad jeg har fået - hæhæ :-)

Shampoo, Conditioner, Hairbutter fra The Body Shop og en navnehalskæde fra min kæreste (halskæden er ikke købt endnu, og derfor ikke på billedet). En stribet top fra Vero Moda fra min kærestes forældre. 2 stk. Oroflido hårelexir og en OPI neglelak fra min onkel, tante og kusine. & Vitamin E ansigtsplejesæt fra The Body Shop, en håndcreme og et lækkert tæppe fra IKEA fra min mormor og morfar (tæppet ses ikke på billedet) - en god høst ;-)

//Louise sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar